Reclame is een vak apart. Het wordt al eeuwen gedaan. De Romeinen (rare jongens, trouwens) deden er al aan. maar hoeveel aandacht moet je trekken, hoe gek moet je doen? Waar ligt de grens van wat nog leuk is? Te braaf is ook niet goed, tenzij het om wasmiddelen gaat. Regelmatig zoeken de dames en heren van de adverteerders de grenzen der smakelijkheid op. Gelukkig is er een immer parate commissie die er op toeziet of alles wel leuk blijft. En dus wordt er af en toe een commercial van de buis gehaald. De buis? Ja, da's de oude benaming van de breedbeeld-TV die je aan de muur hebt hangen. Maar niet getreurd. Tegenwoordig zijn we niet meer afhankelijk van oude, grijze mannen die bepalen wat wij mogen zien. We hebben internetvrijheid. En dus kijken we alle reclame-filmpjes die wij willen zien: tot na de reclame
Radio 4 - Trucker (2011)
Audi - A1 (2011)
Rivella - Rivella dokt voor rode doppen
Dove - Hair Repair Therapy (2011)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten